У межах навчального заняття з теми «Журналістика в літературі» викладачка Марія Багрій разом зі студентами групи Жк-21 досліджували механізми взаємодії двох творчих сфер — публіцистики та художнього письма.
Під час обговорення учасники зосередили увагу на тому, як література здатна відтворювати суспільні процеси, формуючи критичне мислення й громадянську позицію. Студенти дійшли висновку, що письменник у сучасному світі нерідко виконує роль журналіста — аналітика, спостерігача, свідка часу, який засобами художнього слова фіксує духовні й соціальні зрушення епохи.
Практична частина заняття передбачала створення студентами власних журналістських матеріалів у художньо-публіцистичній формі. Результатом спільної роботи стала студентська газета, а також доповіді, мультимедійні презентації та творчі проєкти, у яких класичні тексти набули нового, сучасного прочитання.
Творча пара перетворилася на інтерактивний медіапростір, де журналістика та література зійшлися у спільному прагненні — правдиво, емоційно й глибоко осмислити сучасність.
Проєкт реалізовано за участі студентів групи Жк-21.
Під час обговорення учасники зосередили увагу на тому, як література здатна відтворювати суспільні процеси, формуючи критичне мислення й громадянську позицію. Студенти дійшли висновку, що письменник у сучасному світі нерідко виконує роль журналіста — аналітика, спостерігача, свідка часу, який засобами художнього слова фіксує духовні й соціальні зрушення епохи.
Практична частина заняття передбачала створення студентами власних журналістських матеріалів у художньо-публіцистичній формі. Результатом спільної роботи стала студентська газета, а також доповіді, мультимедійні презентації та творчі проєкти, у яких класичні тексти набули нового, сучасного прочитання.
Творча пара перетворилася на інтерактивний медіапростір, де журналістика та література зійшлися у спільному прагненні — правдиво, емоційно й глибоко осмислити сучасність.
Проєкт реалізовано за участі студентів групи Жк-21.

