Формування практичних навичок у майбутніх педагогів щодо розвитку пізнавальних процесів дітей молодшого шкільного віку

Здобувачі освіти третього курсу спеціальності «Початкова освіта» на семінарських заняттях з освітньої компоненти «Психологія (загальна, вікова, педагогічна)» (викладач – Баранецька Зоряна Михайлівна), мали змогу набути практичного досвіду щодо розвитку пізнавальних психічних процесів дітей молодшого шкільного віку.

Упродовж вивчення розділу загальної психології ми не тільки опановували теоретичні знання, а й активно занурювалися у практику: проводили інтерактивні та психологічні ігри, готували наочності, виконували вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення, уяви, емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку.

Адже, розвиток пізнавальних процесів у даному віковому періоді є фундаментом для подальшого навчання, успішної соціалізації та гармонійного становлення особистості дитини.

Бо саме через уважність дитина вчиться помічати красу, через мислення – пізнавати істину, через емоції – відчувати світ, а через волю –  досягати мети.

Набуті нами знання сприятимуть професійному та особистісному розвитку, а практичні навички допоможуть у майбутній професійній діяльності.

 

Підготувала Іванна КОХАН