Терапевтичні підходи в корекційній освіті

Здобувачі освіти 3 курсу Педагогічного відділення спеціальності “Початкова освіта”, які обрали блок вибіркових дисциплін «Корекційна освіта», зокрема, вибіркову освітню компоненту «Спеціальна педагогіка з методикою індивідуальної корекції» (викладач –  Сидорів Лідія Михайлівна), активно опановують практичні навички роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Під час практичних занять студенти вивчають та відпрацьовують різні види терапій, які застосовуються в корекційно-розвитковій роботі:

  • Казкотерапія — через казки діти вчаться проживати емоції, розуміти себе та знаходити відповіді на складні життєві ситуації.

  • Арт-терапія — творчість стає засобом самовираження та допомагає знімати емоційну напругу.

  • Ігрова терапія — гра розвиває комунікацію, соціальні навички, сприяє формуванню позитивної поведінки та вмінню взаємодіяти з однолітками.

  • Сенсорна терапія — допомагає дітям краще сприймати навколишній світ, розвиває увагу, сенсорику та сприяє регуляції поведінки.

Студенти не лише вивчають теорію, а й практично застосовують її під час занять, моделюючи реальні педагогічні ситуації. Це дозволяє формувати професійну готовність до роботи з дітьми з ООП, а також виховує чутливість, відповідальність і здатність створювати для кожної дитини безпечний, комфортний та розвивальний простір.